reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubomír Figura

Ľubomír Figura

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujeme v tme, dávame čo máme, zvedavosť je našou vášňou a tá je našou povinnosťou, zvyšok je posadnutosť umením."Henry James" Zoznam autorových rubrík:  FotkyZo školyZ denníka môjho životaSúkromnéNezaradené

reklama

Fotky

A takto ...

Ľubomír Figura

A takto ...

... sme si bývali, pracovali a žili ...

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Západy a východy naše každodenné

Ľubomír Figura

Západy a východy naše každodenné

... o slnku, ktoré je rovnako krásne všade na zemi ...

  • 29. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Voda a nielen to

Ľubomír Figura

Voda a nielen to

... o tom, keď sa počasie usmeje ...

  • 20. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Mt. Washington na dva krát

Ľubomír Figura

Mt. Washington na dva krát

Ako som spomínal, robil som v malom divadielku v zábavnom parku v štáte New Hampshire...

  • 5. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Moje Big Apple

Ľubomír Figura

Moje Big Apple

Študujem na vysokej škole, ako študentovi sa mi naskytla nečakaná možnosť, prekročiť všetky bariéry a cestovať. I keď trvalo hodnú chvíľu kým som sa k tomu dokopal, nakoniec som sa s kamarátom podujal na cestu do USA a dobre som urobil...

  • 28. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 275x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu