reklama

Moje Big Apple

Študujem na vysokej škole, ako študentovi sa mi naskytla nečakaná možnosť, prekročiť všetky bariéry a cestovať. I keď trvalo hodnú chvíľu kým som sa k tomu dokopal, nakoniec som sa s kamarátom podujal na cestu do USA a dobre som urobil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

 Dostal som sa do úžasnej krajiny, plnej úžasných ľudí, a preto som sa tam rozhodol vrátiť i na ďalší rok. Tak som strávil letné prázdniny rokoch 2005 a 2006 ako zvukár v a osvetľovač a premietač 3D filmov... (viac menej dievča pre všetko:-), v malom divadielku.

Náš let a všetky ostatné papierovačky zariadila agentúra a zabezpečila nám aj prílet a dvojdňový pobyt v meste ktoré robí Ameriku Amerikou, v New Yorku. Toto mesto mi učarovalo i keď sa mnohým mojim priateľom nepáčilo. Je to úžasný mix kultúr a napodiv funguje bezproblémovo. A takto to vyzerá ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

... môj prvy let dopadol vcelku dobre, i keď to tak najprv nevyzeralo :-) ...

Obrázok blogu

... srdce Manhattanu aj so všetkymi svetielkami a obrazovkami, z trochu iného uhla ...

Obrázok blogu

... na križovatkách vládne totálny chaos, (pripadalo mi to ako slalom medzi autami) ale i tak sa tam stane asi menej dopravných nehôd ako niekde v meste na Slovensku :-) ...

Obrázok blogu

... pre mňa asi najväčšie dominanty New Yorku ...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

... len smutný pohľad cez mreže, kvety, fotografie pripomína osud dvojičiek ...

Obrázok blogu

... športové a rýchle, alebo luxusné a pohodlné, to je otázka :-) ...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

... oáza pokoja v betónovej džungli, a verte dostať sa tam v 40 stupňovej horúčave po vlastných dá zabrať :-) ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

... tam v tej stupňovitej budove je príma hotel, odporúčam izbu na 19 poschodí ...

Obrázok blogu

... pre smrteľníka asi najvyššie miesto kam sa da v NY dostať, ten výťah dá človeku zabrať, ale stojí to zato :-) ...

Obrázok blogu

... podľa nápisu, najväčší obchod na svete, asi aj z cenami, ale parfémy majú super ...

Obrázok blogu

... krásna a šarmantná ako každá francúzka :-) ...

Obrázok blogu

... a tu sú, dvaja tuláci :-)...

... a toto bol len začiatok.

Ľubomír Figura

Ľubomír Figura

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujeme v tme, dávame čo máme, zvedavosť je našou vášňou a tá je našou povinnosťou, zvyšok je posadnutosť umením."Henry James" Zoznam autorových rubrík:  FotkyZo školyZ denníka môjho životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu